надання послуг клієнтам відповідно до стандартів ISO 9001:2008;
надання у короткий термін надійних і точних результатів інспекцій та аналізів, проведених за допомогою методів та обладнання, точність яких засвідчена;
забезпечення повної задоволеності клієнтів;
застосування принципів об'єктивності, рівності, незалежності та конфіденційності інформації про клієнтів та послуги, які надаються;
підвищення якості інспектування та професіоналізму персоналу відповідно до новітніх освітніх та наукових розробок;
забезпечення безперервності якісного обслуговування шляхом навчання та застосування Системи управління якістю нашими співробітниками та усунення недоліків.
З урахуванням вищезазначених принципів ми зобов'язуємося задовольняти наших клієнтів відповідно до їхніх очікувань, потреб та надавати наші послуги в рамках умов контракту, специфікацій та правил компанії.